TAPS-Ukraine

Psychologists


СВІТЛАНА ТІМОФЄЄВА
СВІТЛАНА ТІМОФЄЄВА

психологиня, психотерапевтка, тренерка

ОСВІТА: магістр психології «Міжнародна Академія управління персоналом»,  психотерапевт психоаналітичний напрямок УПУ (“Український Психотерапевтичний Університет”).

ДОСВІД РОБОТИ: 21 рік

З КИМ ПРАЦЮЮ: дорослі, діти, підлітки, родини діючих та полеглих військовослужбовців

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ:  

  • Тривоги, страхи, панічні атаки, нав’язливі стани, занижена самооцінка, втрата інтересу, стрес, гострий стрес, пошук сенсу життя, депресивні стани, реактивні депресії. 
  • Сильні емоції: гнів, агресія, сум, образа, провина. Психосоматичні розлади. 
  • Втрата: розрив відносин, близьких, частин тіла, смерть, майна тощо.
  • Посттравматичний стресовий розлад (ПТСР), травма насилля. Розлади харчової поведінки (РХП). Розлад дефіциту уваги та гіперактивність у дорослих (РДУГ). Обсесивно-компульсивний розлад (ОКР).
  • Підліткові проблеми, селфхарм, суїцидальні думки та епізоди. Вікові  кризи. 
  • Мотивація. Негативні  установки. Конфлікти. Постановка  цілей, саморозвиток і кар'єра. Вигорання емоційне та професійне. 

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТ: КПТ (Когнітивно-поведінкова терапія) - виявлення негативних думок у клієнта, поступове позбавлення від них і заміна на позитивні та корисні, психоаналіз, арт-терапія, кризова допомога, гештальт-підхід


ОЛЕНА КУПЦОВА
ОЛЕНА КУПЦОВА

Психологиня, тренерка, кризова консультантка 

ОСВІТА: Практична психологія МАУП (“Міжрегіональна Академія Управління персоналом”) та психотерапія за клієнтцентрованим напрямком (УПУ, “Український Психотерапевтичний Університет”).

ДОСВІД РОБОТИ: 7 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: 

військові, родини військових, родини загиблих воїнів, ВПО та громадян постраждалих від війни

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ: 

  • суїцидальні думки, тривожні стани
  • ПТСР (посттравматичний стресовий розлад)
  • страхи 
  • втрати 
  • горювання
  • самооцінка 
  • конфлікти
  • згвалтування

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ:

індивідуальні консультації, групові психоедукації (пояснення і донесення інформації про психічне здоров'я


СВІТЛАНА ТЮТЮННІКОВА
СВІТЛАНА ТЮТЮННІКОВА

Психологиня

ОСВІТА: психологія, МАУП "Міжрегіональна Академія Управління персоналом" та УСП "Українська спілка психотерапевтів", курси та тренінги.

ДОСВІД РОБОТИ: 19 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: діти та дорослі, родини

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ: 

  • стресові розлади
  • конфлікти в родинах
  • розлади харчової поведінки
  • втрата
  • проблеми ВПО

МЕТОДИ НА ІНСТРУМЕНТИ: психоаналіз, консультації,  символдрама (базується на принципах глибинної психології, в якому використовується особливий метод роботи з уявою).


ОКСАНА ХОДОРКОВСЬКА
ОКСАНА ХОДОРКОВСЬКА

Психологиня 

ОСВІТА: психологія, "Харківський Державний педагогічний університет",  "Харківський Інститут Післядипломної освіти ім.Г.Сковороди".

ДОСВІД РОБОТИ: 30 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: діти та дорослі, підлітки, військові та родини військових.

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ: 

  • втрата та воєнна втрата
  • репродукція людини
  • кризові ситуації
  • медичні  проблеми 
  • інвалідізація

МЕТОДИ НА ІНСТРУМЕНТИ: психоаналіз, символдрама (використовує фантазію клієнта для занурення у бажання, емоції, конфлікти та захисні механізми), метафоричні карти (набір карток із зображеннями, символами та словами, які можна використовувати для візуалізації та аналізу різних проблем та ідей)


ОКСАНА ГОЛІЦИНА
ОКСАНА ГОЛІЦИНА

Психологиня, клієнт-центрована психотерапевтка, клінична  психологиня

ОСВІТА:

Практичний психолог,  МАУП "Міжрегіональна Академія Управління персоналом", УПУ "Український Психотерапевтичний Університет".

ДОСВІД РОБОТИ: 5 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: діти, дорослі, військові

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ:

  • ПТСР (посттравматичний стресовий розлад)
  • Кризові умови життя
  • Психосоціальні проблеми
  • Адаптація
  • Відновлення після травм
  • Бойова травма
  • Суїцидальні настрої

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ: мотиваційні консультації, фільмотренінги (система методів, що сприяють духовному і психічному зцілення клієнта, придбанню їм необхідних знань, умінь і навичок в ході роботи)


СЕРГІЙ ТРЕТЯК
СЕРГІЙ ТРЕТЯК

Психолог

ОСВІТА: психолог “Дніпропетровський Національний Університет та Таврійський державний Університет”.

ДОСВІД РОБОТИ: 33 роки

З КИМ ПРАЦЮЮ: дорослі та підлітки, родини військових

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ: 

  • Психосоціальна  підтримка, кризова допомога
  • Втрата
  • Підтримка сімей військових
  • Допомога  ВПО

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ: 

Психодіагностика (галузь психології, яка вивчає теорію і практику визначення психологічного діагнозу.), групові та індивідуальні консультації


ОЛЕГ ЯРОШЕНКО
ОЛЕГ ЯРОШЕНКО

Психолог, координатор кризових груп, кризовий фахівець

ОСВІТА:  психологиня, “Міжрегіональна Академія Управління Персоналом” 

ДОСВІД РОБОТИ: 9 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: дорослі

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ:

  • Проблеми в комунікації
  • Конфлікти
  • Кризові стани
  • Надзвичайні ситуації 
  • Небезпечні умови життя та роботи

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ:

Проведення психологічних тренінгів з залучення фахівців галузі, організація груп допомоги в кризових умовах, гештальт-метод

 

 


ЯНА МАНЗЮК
ЯНА МАНЗЮК

Психологиня, психотерапевтка

ОСВІТА: магістр психології

ДОСВІД РОБОТИ: 5 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: діти та дорослі, родини військових

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ:

  • взаємовідносини
  •  пошук призначення
  • професійне орієнтування дорослих
  • консультування батьків з приводу розвитку та
  • корекції поведінки дитини
  • робота з дітьми - сиротами

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ: 

Індивідуальне консультування, терапія сімей, що переживають воєнну втрату, консультування батьків, педагогів, психотерапія.

 

 


СВІТЛАНА ОЛЬФІРЕНКО
СВІТЛАНА ОЛЬФІРЕНКО

Психологиня

ОСВІТА:

Психологія, “Криворізький Національний університет”.

ДОСВІД РОБОТИ: 11 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: 

дорослі, діти, підлітки, родини військових,  ВПО, особи з інвалідністю та без інвалідності, родини, які переживають воєнну втрату, жінки, дружини

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ:

  • Кризові стани
  • Екзистенційні кризи (відчуття глибокого психологічного дискомфорту у питаннях про сенс існування)
  • Небажання жити
  • Родинні конфлікти
  • Пошук внутрішніх ресурсів для життя

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ

Інтегративна арттерапія (лялько та воскотерапія - робота з ляльками та воском для занурення у підсвідомість), занурення у підсвідомість для пошуку ресурсів та сенсів, хібукі та теддібеатерапія (робота з м'якими іграшками (песики та ведмедики), які втілюють розв'язання проблеми), консультації.

 

 


ВІКТОРІЯ ЛИСЕНКО
ВІКТОРІЯ ЛИСЕНКО

Психологиня

ОСВІТА: Практичний психолог (Криворізький державний педагогічний університет). Курс "Я-практичний психолог" ("Міжнародний інститут практичної психології")

ДОСВІД РОБОТИ: 14 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: 

Дружини та діти військових

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ:

  • Горе, втрата, Стресові стани. Посттравматичний стресовий розлад (ПТСР)
  • Стабілізація емоційного стану
  • Тривожно-депресивні розлади
  • Селфхарм (самоушкодження), булінг, конфлікти
  • Міжособистісні відносини
  • Сенс життя
  • Внутрішні й зовнішні опори.
  • Ресурси, мотивація, самореалізація.

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ: 

Гештальт-підхід (фокусування на емоціях і переживаннях клієнта більше, ніж на логіці та раціональному осмисленні його поведінки), діалог, робота з метафорою,  арт-терапевтичні (використання мистецьких занять).


СВІТЛАНА НЕТЮХАЙЛО
СВІТЛАНА НЕТЮХАЙЛО

Психологиня 

ОСВІТА: психологія, Національний технічний університет ХПІ

ДОСВІД РОБОТИ: 7 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: діти та дорослі, родини

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ: 

  • ПТСР (посттравматичний стресовий розлад)
  • конфлікти 
  • кризові стани
  • дитячі травми

МЕТОДИ НА ІНСТРУМЕНТИ: діагностика, консультування, підтримка та психоедукація (пояснення про психічні негаразди та їх наслідки), впровадження заходів з підвищення психологічної стійкості, хібукі (терапія за допомогою Хібукі, іграшкового песика з довгими лапами та сумними очами),  метафоричні карти (набір карток із зображеннями, символами та словами, які можна використовувати для аналізу проблем), розстановки (психологічний метод, який допомагає усвідомити та усунути системне джерело проблеми).


АНГЕЛІНА КУПЦОВА
АНГЕЛІНА КУПЦОВА

Психологиня - консультантка

ОСВІТА: психологія, НУ "Львівська політехніка".

ДОСВІД РОБОТИ: 5 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: діти та дорослі

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ: 

зцілення та відновлення після травмуючих подій 

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ: арт-терапія (мистецькі заняття), фільмотренінг (терапевтичний перегляд фільмів), ресурсне мислення, техніки зцілення (вправи з самодопомоги)

 

 


ІРИНА НІКІТІНА
ІРИНА НІКІТІНА

Психологиня

ОСВІТА: психологія, "Криворізький державний педагогічний університет", "Мелітопольський державний педагогічний університет"

ДОСВІД РОБОТИ: 16  років

З КИМ ПРАЦЮЮ: діти та дорослі

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ: 

  • стрес у школярів
  • родинні конфлікти
  • емоційні потрясіння

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ: МАК (метафоричні карти, які за допомогою різних зображень допомагають розв'язувати проблеми), арттерапія (заняття з мистецтва), нейропсихологія та консультації


ГАННА ЧАСОВНИКОВА
ГАННА ЧАСОВНИКОВА

Психологиня 

ОСВІТА: 

психологія, "Вищий навчальний заклад Макіївський економіко-правовий інститут", "Донецький національний медичний університет"

ДОСВІД РОБОТИ: 19 років

З КИМ ПРАЦЮЮ:

діти, дорослі, військові, родини

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ:

  • стрес
  • втрата та смерть
  • хімічна залежність
  • батьківство та проблеми виховання дітей
  • ПТСР
  • наслідки надзвичайних ситуацій 

МЕТОДИ НА ІНСТРУМЕНТИ: 

підхід КПТ (когнітивноповедінкова терапія), арттерапії (заняття з мистецтва), кризовое, сімейне, дитяче, військове та хімічно-залежне консультування, фасилітатор, Мак в онлайн/ офлайн форматах (метафоричні карти).

 

 


КСЕНІЯ ОСІННЯ
КСЕНІЯ ОСІННЯ

Психологиня

ОСВІТА: психологія, "Криворізький державний педагогічний університет"

ДОСВІД РОБОТИ:15 років

 

З КИМ ПРАЦЮЮ: 

Дорослі, діти, підлітки,  війсковослужбовці та їх родини

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ:

конфлікти

адаптація 

суїцидальні думки та тривожні стани

кризові ситуації

військова травма

втрати та горювання

репродуктивні проблеми

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ: 

психологічне консультування, психоаналіз, символдрама (базується на принципах глибинної психології, в якому використовується особливий метод роботи з уявою)

 

 


НАТАЛЯ САЄНКО
НАТАЛЯ САЄНКО

Психологиня, клінічна психологиня, патопсихологиня

ОСВІТА:

психологія, "Запорізький національний університет",  "Харківський національний медичний університет ННІПО"

ДОСВІД РОБОТИ: 13 років

З КИМ ПРАЦЮЮ: 

дорослі, підлітки, військові та їх сімʼї

НАПРЯМКИ ДОПОМОГИ: 

  •  тривожність

  • панічні атаки

  • навʼязливі стани (ОКР)

  • самооцінка

  •  особисті межі

  •  ресурси

  • міжособистісні відносини

  • втрата

  • ПТСР(посттравматичний стресовий розлад)

МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ:  КПТ (когнітивно-поведінкова терапія)  підхід, транзактний аналіз (аналізує моделі спілкування та его-станів людей, залучених у конфлікт), позитивна психотерапія, арт-терапія (мистецькі заняття), МАК (набір карток із зображеннями, символами та словами, які можна використовувати для аналізу проблем), індивідуальні консультації, тренінги, психодіагностика.