TAPS-Ukraine

Тиждень після трагедії в Дніпрі: нові потреби та задачі

  • Home
  • News
  • Тиждень після трагедії в Дніпрі: нові потреби та задачі
image

Вже 7 днів всі державні служби, ДСНС, поліція, медики та волонтери 24/7 вирішують нагальні питання та закривають гострі потреби постраждалих внаслідок ракетного удару 14.01.23 на Набережній Перемоги. Вже 7 днів, як мешканці цього будинку намагаються вибудувати нове життя: знайти, де жити, що їсти, що вдягнути і як забезпечети інші базові потреби. 

Ми, як волонтери і представники благодійного фонду "ТАПС", намагаємося робити все можливе, щоб зробити цей шлях хоч на крихту легше. 

Хочемо поділитися проміжним результатом:

1. З перших годин після вибуху, ми прибули на місце події для того аби дізнатись потреби ДСНС, поліції та постраждалих мешканців.
 2. Створили базу поранених та зниклих безвісті, що постійно оновлювалась та була засобом додаткової комунікації між родичами, що шукають рідних, та поліцією.
 3. Після виявлення потреби в розселенні людей, до нас одразу звернулись люди, які готові надати своє житло та/або готові сплатити людям аренду житла. В нашій базі є більше 260  охочих допомогти таким чином. Наразі, всі наявні у нас заявки на розселення закриті, але ми продовжуємо допомагати закривати побутові питання в нових помешканнях.
 4. Ми закумулювали збір одягу через соцмережі. Всі, хто міг поділитись з людьми одягом, приносили його в пункти збору. Нашим пунктом став Будинок профспілок, де ми вже пересортували більшість принесеного та видаємо його постраждалим.
 5. Для актуалізації потреб постраждалих, ми створили анкету, яку розповсюдили через соціальні мережі, та знайшли постраждалих, яким наша допомога досі потрібна.
 6. За допомогою донатів на відкритий рахунок та волонтерських карт, ми закуповуємо і видаємо людям всі потрібні для них речі: Їжу, гігієну, ліки, посуд, постільну білизну, побутову техніку. 
 7. Наладжуємо співпрацю з представниками малого і середнього бізнесу, які готові допомагати адресно постраждалим родинам. Вже сформульовано листи-прохання для них. 
 8. Продовжуємо координувати роботу психологів. Психологи, з якими ми співпрацюємо, постійно чергують на всіх локаціях, куди приходять потерпілі. В такій ситуації ми ще більше намагаємось просувати культуру звернення до психологів, бо це правильно: звертатись по допомогу в ситуації, коли вислухати - це важливо. 
 9. Наразі закрито потреби 20ти сімей, що звернулися до нас. Для ще 10ти родин закуплені техніка і ліки, що будуть передані найближчими днями.
 10. Ще одним профілем допомоги є передача особистих речей (документи та фото) постраждалих, які були знайдені на полігоні. Ми фотографуємо їх і через домові чати знаходимо власників. 

Ми дуже вдячні всім українцям, які прийшли на допомогу Дніпру. Багато бізнесів досі співпрацюють з нами щодо потреб постраждалих. Це дуже зворушує і допомогає знайти сили продовжувати.

Ми відкриті до пропозицій допомоги та співпраці. Для цього достатньо зв'язатися з намии будь-яким зручним способом через соціальні мережі або на гарячу лінію 099 424 62 77.

Вистоїмо і відбудуємо! Разом до перемоги!