TAPS-Ukraine

БО БФ «ТАПС» оголошує тендер на закупівлю послуг з проживання, харчування, організації заходу

  • Home
  • Announcements
  • БО БФ «ТАПС» оголошує тендер на закупівлю послуг з проживання, харчування, організації заходу
image

БО БФ «ТАПС» оголошує тендер на закупівлю послуг з проживання, харчування, організації заходу 

12.02.2025 

 

В межах реалізації проєкту «Програма психосоціальної підтримки для жінок та дівчат, які зазнали втрату близької людини через війну» за донорської підтримки IRC Благодійна організація Благодійний фонд «ТАПС» шукає організацію або ФОП “для надання послуги з проживання, харчування, послуги з організації заходу”, текст пропозиції має бути підготовлений та відправлений українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту tapsfundua@gmail.com із маркуванням: “Тендер No7617/01/04” не пізніше 17:00, 25 лютого 2025 року. 

Термін дії підписаного договору: до 28 серпня 2025 року. 

ОПИС ПОСЛУГИ: 

Забезпечення готельними послугами з розміщення в номерах, оренди конференц-залів для проведення тренінгу та організації харчування (кейтерінгу) під час проведення заходу, шляхом реалізації проєкту “Програма психосоціальної підтримки для жінок та дівчат, які зазнали втрату близької людини через війну” за донорської підтримки IRC. 

4 заїзди по 10 днів за наступними датами: 

05.05.2025 / 14.05.2025 09.06.2025 / 18.06.2025 14.07.2025 / 23.07.2025 11.08.2025 / 20.08.2025 

Область проведення: Закарпатська Предметно кваліфікаційні вимоги: Попередня кількість: 

Учасники: 30 осіб;
Тренери та організатори: 8-10 осіб (пріоритет одномісне поселення, але можливе і двомісне поселення з окремими ліжками.
Два конференц-зали обладнані проектором та екраном, фліпчартами, мікшером, мікрофонами, безпровідниковий або/та провідний 

інтернет (1 конференц-зал, який вміщує не менше 80 осіб і 1 зал, який вміщує не менше 40 осіб). Наявність укриття. 

Умови харчування: 

Повноцінне триразове збалансоване харчування на добу відповідно до меню закладу.
Розраховуючи вартість харчування (сніданок-обід-вечеря) Учасник має виходити зі збалансованого меню готелю. Кава-брейки – 20шт. на 10 днів. 

Вимоги до учасників описані у додатку 4. 

Обов’язкові вимоги до пропозиції: 

Учасник тендеру має подати : 

1.1 Скан-копії реєстраційних документів. (Документи, видані уповноваженими органами влади, що підтверджують реєстрацію учасника тендеру в Україні, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, документи які зазначені як обов'язкові у додатку 4. 

1.2. Підписані скан-копії Додатка 1, Додатка 2, Додатка 3 та підписаний Кодекс поведінки постачальника, документи повинні бути надіслані на електронну пошту tapsfundua@gmail.com не пізніше 17:00 години 25.02.2025 р. 

Пропозиції, які надійдуть пізніше, не приймаються до розгляду, також пропозиції які будуть надані не належним чином, не будуть розглядатись. 

Про результати тендеру учасники будуть проінформовані за вказаною в контактах електронною поштою. 

Контакти 

Владислав Соловйов tapsfundua@gmail.com 

Подробиці тут https://gurt.org.ua/news/grants/105883/