Тендер на закупівлю гігієнічних наборів, брендованих шоперів та футболок
В межах реалізації проєкту “Програма психосоціальної підтримки для жінок та дівчат, які зазнали втрату близької людини через війну” за донорської підтримки IRC Благодійна організація Благодійний фонд «ТАПС» шукає організацію або ФОП для закупівлі гуманітарних наборів брендованих шоперів та футболок, текст пропозиції має бути підготовлений та відправлений українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту tapsfundua@gmail.com із маркуванням: “Тендер No7617/01/03” не пізніше 17:00, 30 січня 2025 року.
До тендеру входять 3 лоти, заявки по кожному з лотів подаються окремим листом з повним переліком зазначених вимог та документів. Термін дії підписаного договору: до 28 серпня 2025 року.
ЛОТ 1 : Гігієнічні товари
1. Бальзам для губ 15 мл - 600 шт;
2. Ватні диски 100% Cotton 120 шт. в упаковці 1 200 шт; 3. Ватні палички 200 шт. в упаковці 600 шт;
4. Крем день-ніч 200 мл 600 шт;
5. Прокладки щоденні 54 шт. в упаковці 600 шт;
6. Щітка для волосся (гребінець) 600 шт.
ЛОТ 2: Шопери (сумки) з брендуванням
1. Брендований шопер, макет від замовника.
ЛОТ 3: Футболки з брендуванням
1. Брендовані футболки, макет від замовника.
Загальна кількість лотів у тендері – 3. Учасник може подати цінову пропозицію на кожен лот, але окремо за кожним. Вимоги до учасників
Юридичні або фізичні особи-підприємці, які мають досвід роботи не менше 5 років та мають відповідні КВЕДи на торгівлю типом товару, який подається на тендер.
Доставка товарів до офісу за адресою м. Дніпро, вул. Андрія Гулого-Гуленка (Мічуріна), буд. 9., та має враховуватися в ціну товарів.
Готовність надавати товар з лютого 2025 року по липень 2025 року в м. Дніпро, вул. Андрія Гулого-Гуленка (Мічуріна), буд. 9,
(кількість партій і час доставки буде узгоджено із Замовником)
Виконавець має забезпечити підготовку документів щодо надання відповідних товарів (реєстраційні документи надавача, рахунок на
оплату товарів, товарна накладна, та інші)
Готовність надіслати тестовий готовий лот на адресу замовника, для фактичної перевірки якості, в цьому випадку, всі витрати бере на
себе постачальник товару/послуги.
Ознайомитись з повним документом тендеру, а саме: Додаток 1, 2, 3 та 4, ознайомитись з “кодексом поведінки постачальника”, після
чого надати ці документи у підписаному вигляді, тим самим підтверджуючі своє ознайомлення з цими документами та погодженням з правилами та нормами ведення тендерних процедур від БО БФ ТАПС.
Обов’язкові вимоги до пропозиції:
1. Учасник тендеру має подати :
1.1 Скан-копії реєстраційних документів. (Документи, видані уповноваженими органами влади, що підтверджують реєстрацію учасника тендеру в Україні, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
1.2. Підписані скан-копії Додатка 1, Додатка 2, Додатка 3, Додатка 4 та підписаний Кодекс поведінки постачальника, документи повинні бути надіслані на електронну пошту tapsfundua@gmail.com не пізніше 17:00 години 30 січня 2025 р. Пропозиції, які надійдуть пізніше, не приймаються до розгляду, також пропозиції які будуть надані не належним чином, не будуть розглядатись.
1.3. Додаток 1. Додаток 2. Додаток 3. Кодекс поведінки постачальника, мають бути підписані та завірені печаткою, якщо є. 1.4. У своїй комерційній пропозиції вкажіть загальну вартість та вартість товару у гривнях.
Контакти
tapsfundua@gmail.com у темі листа вказати “ТЕНДЕР No7617/01/03”
Подробиці тут https://gurt.org.ua/news/grants/105483/